Կրթության եւ գիտության նախարարության սփյուռքի հետ կապերի բաժնի պետ Հրաչ Թադեւոսյանը նշեց, որ այս տարի զգալիորեն ավելացել էր մասնակիցների թիվն ու ընդլայնվել աշխարհագրությունը:
«Մեզ համար շատ կարեւոր է սփյուքահայ ուսուցիչների վերապատրաստումը, ինչը կատարվում է ամեն տարի ամռանը մանկավարժական համալսարանում», - ավելացրեց Թադեւոսյան:
Կանադայի Տորոնտոյի հայկական դպրոցի հոգաբարձուների խորհրդի անդամ Մարգար Շարապխանյանը ասաց, որ հայկական դպրոցներ հաճախող հազարավոր աշակերտներ միայն հայոց լեզուն եւ պատմությունն են անցնում հայերենով, մնացյալը դասավանդվում է անգլերենով:
«Մենք չունենք համապատասխան դասագրքեր, չկան տեղացի հեղինակներ: Կա ուսուցիչների խնդիր, քանի որ նրանք կանադացիներից շատ ավելի քիչ են վարձատրվում եւ աշխատելու համար մեր մանկավարժներին նվիրում է պետք», - ասաց Շարապխանյանը:
Երեւանի պետական մանկավարժական համալսարանի դասախոս Ջուլիետա Գիլամիրյանը տեղեկացրեց, որ համաժողովի ընթացքում մասնակիցները եկել են եզրահանգման, որ պետք է ստեղծվեն համահայկական գրքեր եւ ծրագրեր, որոնցից կկարողանան օգտվել տարբեր երկրներում ապրող մեր հայրենակիցները:
Համաժողովի ընթացքում բարձրացվել է նաեւ հեռավար ուսուցման խնդիրը, ինչը կապ կստեղծի Հայաստանի եւ սփյուռքի կրթօջախների միջեւ, նաեւ որոշվել է ստեղծել Ուսուցչի տուն, որը, ըստ համաժողովի մասնակիցների, կմիավորի բոլոր ուսուցիչներին:
Առաջարկությունների փաթեթն ուղարկվել է ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարարություն:
Լիանա Մնացականյան
«Մեզ համար շատ կարեւոր է սփյուքահայ ուսուցիչների վերապատրաստումը, ինչը կատարվում է ամեն տարի ամռանը մանկավարժական համալսարանում», - ավելացրեց Թադեւոսյան:
Կանադայի Տորոնտոյի հայկական դպրոցի հոգաբարձուների խորհրդի անդամ Մարգար Շարապխանյանը ասաց, որ հայկական դպրոցներ հաճախող հազարավոր աշակերտներ միայն հայոց լեզուն եւ պատմությունն են անցնում հայերենով, մնացյալը դասավանդվում է անգլերենով:
«Մենք չունենք համապատասխան դասագրքեր, չկան տեղացի հեղինակներ: Կա ուսուցիչների խնդիր, քանի որ նրանք կանադացիներից շատ ավելի քիչ են վարձատրվում եւ աշխատելու համար մեր մանկավարժներին նվիրում է պետք», - ասաց Շարապխանյանը:
Երեւանի պետական մանկավարժական համալսարանի դասախոս Ջուլիետա Գիլամիրյանը տեղեկացրեց, որ համաժողովի ընթացքում մասնակիցները եկել են եզրահանգման, որ պետք է ստեղծվեն համահայկական գրքեր եւ ծրագրեր, որոնցից կկարողանան օգտվել տարբեր երկրներում ապրող մեր հայրենակիցները:
Համաժողովի ընթացքում բարձրացվել է նաեւ հեռավար ուսուցման խնդիրը, ինչը կապ կստեղծի Հայաստանի եւ սփյուռքի կրթօջախների միջեւ, նաեւ որոշվել է ստեղծել Ուսուցչի տուն, որը, ըստ համաժողովի մասնակիցների, կմիավորի բոլոր ուսուցիչներին:
Առաջարկությունների փաթեթն ուղարկվել է ՀՀ կրթության եւ գիտության նախարարություն:
Լիանա Մնացականյան