Interbrand միջազգային խորհրդատվական ընկերությունը հրապարակել է աշխարհի 100 ամենաթանկ ապրանքանիշների ցանկը: Այն գլխավորում է Coca-Cola ընկերության նույնանուն ապրանքանիշը, որի արժեքը գնահատվում է 65,3 միլիարդ դոլար:
Հաջորդ երկու տեղերում Microsoft եւ IBM ապրանքանիշներն են, որոնք գնահատվում են յուրաքանչյուրը 57-58 միլիարդ դոլար: Առաջին հնգյակը եզրափակում են ամերիկյան GE եւ ֆիննական Nokia ապրանքանիշները:
Առաջին տասնյակում տեղ են գտել նաեւ Toyota-ն, Intel-ը, McDonald’s-ը, Disney-ը եւ Mercedes-Benz-ը:
Փորձագետների գնահատմամբ, 100 ամենաթանկ ապրանքանիշների ընդհանուր արժեքը այս տարի հասել է 1,15 տրիլիոն դոլարի:
Իրինա Հովհաննիսյան, Պրահա
Հաջորդ երկու տեղերում Microsoft եւ IBM ապրանքանիշներն են, որոնք գնահատվում են յուրաքանչյուրը 57-58 միլիարդ դոլար: Առաջին հնգյակը եզրափակում են ամերիկյան GE եւ ֆիննական Nokia ապրանքանիշները:
Առաջին տասնյակում տեղ են գտել նաեւ Toyota-ն, Intel-ը, McDonald’s-ը, Disney-ը եւ Mercedes-Benz-ը:
Փորձագետների գնահատմամբ, 100 ամենաթանկ ապրանքանիշների ընդհանուր արժեքը այս տարի հասել է 1,15 տրիլիոն դոլարի:
Իրինա Հովհաննիսյան, Պրահա