Ադրբեջանի նախագահ Իլհամ Ալիեւն այսօր հայտարարել է, որ Ադրբեջանն իր վրա է վերցնում Կարս֊ - Ախալքալակ - ֊Թբիլիսի ֊-Բաքու երկաթուղու կառուցման ծախսերի կեսը:
Փորձագետների գնահատմամբ՝ ծրագրի արժեքը կազմում է 422 միլիոն դոլար: Այն նախատեսվում է իրականացնել 2007 - ֊2008 թվականներին: ԻՏԱՌ֊-ՏԱՍՍ֊-ի վկայությամբ՝ ծրագրի հանդեպ հետաքրքրություն են ցուցաբերում նաեւ Ղազախստանը եւ Չինաստանը:
Հայաստանը կտրականապես դեմ է նոր երկաթուղու կառուցմանը` պնդելով, որ պետք է վերագործարկվի Կարս֊ - Գյումրի երկաթուղին:
Ալիեւի կարծիքով, առանց Ադրբեջանի մասնակցության այլեւս անհնար է իրագործել որեւէ տարածաշրջանային ծրագիր: Նա փաստել է, որ իր երկրի ֆինանսական հնարավորությունները էապես ընդլայնվել են Բաքու֊ - Ջեյհան նավթատարի շահագործումից հետո:
«Այդ նավթամուղը երկար տարիներ շարունակ կապահովի Ադրբեջանի տնտեսական աճը: Սակայն մենք արդեն այժմ պետք է որոշակիացնենք, թե ինչ է լինելու 50 տարի հետո, երբ սպառվեն նավթի պաշարները»:
Փորձագետների գնահատմամբ՝ ծրագրի արժեքը կազմում է 422 միլիոն դոլար: Այն նախատեսվում է իրականացնել 2007 - ֊2008 թվականներին: ԻՏԱՌ֊-ՏԱՍՍ֊-ի վկայությամբ՝ ծրագրի հանդեպ հետաքրքրություն են ցուցաբերում նաեւ Ղազախստանը եւ Չինաստանը:
Հայաստանը կտրականապես դեմ է նոր երկաթուղու կառուցմանը` պնդելով, որ պետք է վերագործարկվի Կարս֊ - Գյումրի երկաթուղին:
Ալիեւի կարծիքով, առանց Ադրբեջանի մասնակցության այլեւս անհնար է իրագործել որեւէ տարածաշրջանային ծրագիր: Նա փաստել է, որ իր երկրի ֆինանսական հնարավորությունները էապես ընդլայնվել են Բաքու֊ - Ջեյհան նավթատարի շահագործումից հետո:
«Այդ նավթամուղը երկար տարիներ շարունակ կապահովի Ադրբեջանի տնտեսական աճը: Սակայն մենք արդեն այժմ պետք է որոշակիացնենք, թե ինչ է լինելու 50 տարի հետո, երբ սպառվեն նավթի պաշարները»: