Մատչելիության հղումներ

Թալինցի ուսուցիչն ու աշակերտները հավելված են ստեղծել, որը «կօգնի երեխաներին ճիշտ կողմնորոշվել երկրաշարժի ժամանակ»


Արագածոտնի մարզի Թալինի ավագ դպրոցի ֆիզիկայի և ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Լալա Խուրշուդյանը Երևանի 192 դպրոցի մի խումբ աշակերտների հետ միասին հեռախոսային հավելված է ստեղծել, որը, մանկավարժի կարծիքով, կօգնի երեխաներին երկրաշարժի ժամանակ շրջանցել վտանգները՝ առանց խուճապի մատնվելու։

«Future Voice» դպրոցականների թիմը «Տեխնովացիա աղջիկներ - Հայաստան 2021» տարածաշրջանային մրցույթում «Գրան պրի» մրցանակ է ստացել՝ Be safe - Եղի՛ր ապահով» հավելվածի համար։

«Երբ սոցհարցումներ էինք իրականացնում, մանավանդ այս տարիքի երեխաները, որոնք սիրում են բջջային հավելվածի հետ հիմնականում գործածություն իրականացնել, հենց իրենք առաջարկեցին, որ կարելի է դա բջջային հավելվածով, որպեսզի ամեն անգամ չսպասեն, սեմինարից իմանան, սեմինար դպրոցներում՝ երբ է բախտ վիճակվելու իրականացնել, դրա համար մենք ասացինք՝ քանի որ հիմա երտասարդությունը շատ ժամանակ է տրամադրում բջջային հեռախոսների համար: Դրա համար մենք նախատեսեցինք, որ կարելի է այդ ժամանակի ընթացքում ձեռք բերել այնպիսի վարքականոններ, որ երկրաշարժի ժամանակ ապահով զգան: Այո, բնակչության գրեթե մեծամասնությունը ընդհանրապես տեղյակ չէ վարքականոններից», - «Ազատությանը» պատմեց Խուրշուդյանը:

Թալինի դպրոցում այսօր արդեն համատեղ աշխատանքի արդյունքն էին ներկայացնում. VR ակնոցները բջջային հավելվածին միացնելու և թալինցի ուսուցչուհու նախագծած հատուկ սարքի վրա կանգնելով փորձում էին ցույց տալ՝ ինչ է զգում մարդը երկրաշարժի պահին։

Օրինակ՝ տղամարդկանցից մեկը այդ պահին զգաց 7 բալլ ուժգնությամբ երկրաշարժ։ Հիմա նախագծում են մի նորք սարք՝ աթոռի տեսքով, որպեսզի աշակերտը նստած ժամանակ ևս զգա երկրակեղևի ցնցումը։

Մանկահասակ երեխաների համար ավելի պարզունակ միջոցներ են մտածել՝ լեգոներ, փազլներ և հեռախոսային պարզունակ խաղեր:

«Be Safe»-ը, ըստ հեղինակների, ազդանշանի միջոցով կտեղեկացնի, թե որտեղ է երկրաշարժը տվյալ պահին։ Փորձառու մանկավարժը վստահ է՝ միայն նորարարական միջոցներով է հնարավոր երեխաներին բերել դեպի գիտություն, հետաքրքրել բնագիտական առարկաներով։

Ուսուցիչն ուսման այս մեթոդը առաջարկել է Կրթության նախարարությանը։ Առայժմ միայն մարզի դպրոցներն են հետաքրքրվել նորամուծությամբ, պաշտոնյաները միայն խոստացել են մի օր հանդիպել, քննարկել. «Մեր առաջնային խնդիրն է, որ այս ամենով մենք կարողանանք համոզել մեր հանրակրթությանը և կրթությանը և արտակարգ իրավիճակներին, որ սա անհրաժեշտ է որպես առանձին առարկա՝ նորից Քաղպաշտպանություն առարկան դասապրոցես որպես դիտարկելի դառնալ: Դեռ արձագանքներ չենք ստացել, գրավոր նաև դիմեցինք Արտակարգ իրավիճակների նախարարությանը, որ այսպիսի ծրագիր ենք նախագծել, ցանկանում ենք ձեզ հետ սերտ համագործակցել: Մեզ պատասխանեցին, որ կհանդիպենք, բայց դեռ սպասում ենք՝ այդ հանդիպումը երբ է լինելու, որտեղ, որ ժամին»:

«Եղիր ապահով»-ի համահեղինակ ուսուցիչն այսօր մեկ անգամ չէ, որ հիշեց զարգացած երկների օրինակը, որտեղ քաղաքացիները մանկապարտեզից սովորում են նախ ինչպես ինքնապաշտպանվել, հետո ինչպես պաշտապանել երկիրը։

Ուղիղ հեռարձակում

XS
SM
MD
LG