Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթուղին պատրաստվում է շահագործման, հունիսից այն կսկսի իր աշխատանքները։ Այս մասին հայտարարել է Թուրքիայի կապի և տրանսպորտի նախարար Ահմեթ Արսլանը՝ ընդգծելով, որ երկաթուղին թույլ կտա թուրք արտադրողների արտադրանքը հասցնել տարբեր երկրներ, կխնայի ոչ միայն ժամանակ, այլ նաև` ֆինանսական միջոցներ։
Նրա խոսքով՝ Կարսից դեպի Բաքու կգործի երկաթուղային մեկ գիծ, իսկ հետագայում երթուղին կշարունակվի մինչև Ղազախստան և Թուրքմենստան` հասնելով մինչև Չինաստան:
Երկաթուղու կառուցման շուրջ բանակցությունները, հիշեցնենք, սկսվել էին դեռևս 1993 թվականին՝ Անկարայում Թուրքիա-Վրաստան միջկառավարական նիստի ընթացքում։
Վերջին տարիների Հարավային Կովկասի թերևս ամենախոշոր այս նախագծի կառուցումը այսպիսով տևեց շուրջ տասը տարի։ Ի սկզբանե երկաթուղու բացումը պլանավորվում էր 2011 թվականին, սակայն ժամկետները մի քանի անգամ հետաձգվել են:
Հայաստանը շրջանցող Բաքու-Թբիլիսի-Կարս 862 կիլոմետրանոց երկաթուղին համատեղ կառուցում են Վրաստանը, Ադրբեջանը և Թուրքիան: Դրա շահագործումից հետո այդ երկրների միջև փոխադարձ առևտուրը նշանակալիորեն կաճի, ընդհանուր ծավալը կգերազանցի տարեկան 10 միլիարդ դոլարը:
2008-ի վերջին նախագծի ընդհանուր արժեքն, ըստ տարբեր գնահատականների, հասնում էր 1 միլիարդ ամերիկյան դոլարի, մինչդեռ ավելի վաղը խոսվում էր մոտ 420 միլիոն դոլարի մասին։
Ծրագրի աջակիցների համոզմամբ, Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթուղին տարածաշրջանում կարագացնի տնտեսական զարգացումը, կնպաստի խաղաղության ու կայունության ամրապնդմանը։
Պաշտոնական Երևանը դեմ էր արտահայտվել ծրագրին՝ առաջարկելով փոխարենն օգտագործել արդեն գոյություն ունեցող Կարս-Գյումրի երկաթգիծը, որը ղարաբաղյան զարգացումների կապակցությամբ Թուրքիայի կողմից արգելափակվել է։ Իշխանությունները բազմիցս հայտարարել են, որ նախագիծը դիտարկում են որպես Հայաստանին մեկուսացնելու նախաձեռնություն։