Ռուսաստանի վարչապետ Մեդվեդևի հետ բանակցություններից երկու օր անց վարչապետ Կարեն Կարապետյանը հանձնարարեց տրանսպորտի նախարարին Վերին Լարսին այլընտրանքային ուղիների վերաբերյալ առաջարկություններ ներկայացնել: Ընդ որում, այսօր գործադիրի նիստում Կարապետյանը պահանջեց դա անել մինչև մարտի 1-ը:
«Հաշվի առնելով մեր բանակցությունները Ռուսաստանի դաշնության մեր գործընկերների հետ, և Ստեփանծմինդա - Լարս ավտոմոբիլային ճանապարհահատվածում եղանակային պայմաններով պայմանավորված թողունակության սահմանափակումները, ռուսական և վրացական կողմերի հետ քննարկել և մինչև մարտի 1 կառավարության աշխատակազմ ներկայացնել այլընտրանքային երթուղիներով տրանսպորտային փոխադրումների կազմակերպման վերաբերյալ», - իր խոսքում ասաց վարչապետը:
Հայաստանցի գործարարների համար խնդրահարույց Վերին Լարսին այլընտրանքային ճանապարհ ունենալու հարցը նոր չէ հայտնվել Հայաստանի կառավարության օրակարագում: Անցած տարվա հունիսին լրագրողների հետ հանդիպմանը տրանսպորտի և կապի այն ժամանակվա նախարար Գագիկ Բեգլարյանը հայտարարեց՝ Երևանը բանակցում է Թբիլիսիի ու Մոսկվայի հետ Հարավային Օսիայով դեպի Ռուսաստան տանող ավտոճանապարհը գործարկելու հարցի շուրջ, որն այլընտրանք կհանդիսանա Լարսի ճանապարհին: Չնայած այն ժամանակ նախարարն նշեց՝ հավանականությունը, որ հարավօսական ճանապարհը կբացվի, «հիսուն-հիսուն է», սակայն առ այսօր որևէ տեղաշարժ չկա:
Այսօր գործադիրի նիստից հետո տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանին խնդրեցինք մանրամասնել՝ ի՞նչ այլընտրանքային ուղու մասին է խոսքը: - «Հանձնարարականը նոր է տրված, կքննարկենք, կներկայացնենք կառավարությանը և Ձեզ կհայտնենք: Քննարկումները երկար ժամանակ է՝ գնում են, բայց դեռ կոնկրետ արդյունք չունենք, որ ասենք՝ սա այլընտրանքային ճանապարհն է և Ձեզ հայտնենք: Քննարկվում են տարբեր ուղղություններ՝ և՛ երկաթգծի կառուցում, և՛ նոր ճանապարհի կառուցում: Տարբեր բաներ քննարկվում են», - ի պատասխան՝ ասաց նախարարը:
Արդյունաբերողների և գործարարների միության նախագահ Արսեն Ղազարյանը, ով բեռնափոխադրումներ իրականացնող «Ապավեն» ընկերության գլխավոր տնօրենն է, ընդգծեց՝ այլընտրանքային ճանապարհի անհրաժեշտությունը շարունակ մեծանալու է: - «Իմ կարծիքով այլընտրանքային տարբերակ է Հարավային Օսեթիայի տարբերակը, այլընտրանքային տարբերակ է Վրաստանի կառավարության կողմից արդեն հաստատված ծրագիրը թունելներ և նոր կամուրջներ կառուցելու վերաբերյալ: Այդ համատեքստում պետք է նայել: Շատ կարևոր է, որ Ռուսաստանի Դաշնությունը, Վրաստանը և Հայաստանը մշտապես քննարկում են, քանի որ գնալով ապրանքաշրջանառությունը աճում է, թողունակության խնդիրը կրկին օրհասական է դառնում ոչ միայն եղանակային պատճառներով, այլև տեխնիկական», - «Ազատության» հետ զրույցում մեկնաբանեց Ղազարյանը: