Ըստ արտակարգ իրավիճակների նախարարության, այսօր որոնողափրկարարական աշխատանքները սողանքային գոտում ավելի ինտենսիվ են դարձել, սակայն հինգ անհետ կորած մարդկանց մասին դեռեւս ոչ մի տեղեկություն չկա:
Հոկտեմբերի 8-ի դրությամբ սողանքի գոտուց դուրս է բերվել 23 ավտոմեքենա: Ընդհանուր առմամբ այս պահին սողանքային գոտում աշխատում է 200 հրշեջ-փրկարար:
Համաձայն նախարարության հաղորդագրության, արտակարգ իրավիճակների նախարար Արմեն Երիցյանն առավոտյան խորհրդակցության ժամանակ փրկարարների առջեւ խնդիր է դրել ցուցաբերել առավելագույն զգոնություն, զգուշություն եւ աչալրջություն:
«Սկսվում է աշխատանքների ամենաբարդ եւ վտանգավոր փուլը: Ծանր տեխնիկայի ինտեսիվ ներգրավման հետ շեշտակի մեծանում է նոր սահքի եւ հողաշերտի վտանգավոր տեղաշարժի հնարավորությունը», - ասել է նախարարը հրշեջներին:
Հիշեցնենք, որ հոկտեմբերի 2-ին M6 միջպետական մայրուղու 83-րդ կիլոմետրում Վանաձոր-Բագրատաշեն հատվածում` Այրում երկաթուղային կայարանի կամրջի մոտ (Լճկաձոր գյուղի հատվածում) տեղի էր ունեցել սողանք: Փլուզված հատվածի (ճանապարհի եզրով) երկարությունը մոտ 300 մետր է, որից առավել վտանգավոր է 130 մետրը, իսկ ճանապարհին սահած հողազանգվածի միջին բարձրությունը 10-15 մետր է:
Հոկտեմբերի 8-ի դրությամբ սողանքի գոտուց դուրս է բերվել 23 ավտոմեքենա: Ընդհանուր առմամբ այս պահին սողանքային գոտում աշխատում է 200 հրշեջ-փրկարար:
Համաձայն նախարարության հաղորդագրության, արտակարգ իրավիճակների նախարար Արմեն Երիցյանն առավոտյան խորհրդակցության ժամանակ փրկարարների առջեւ խնդիր է դրել ցուցաբերել առավելագույն զգոնություն, զգուշություն եւ աչալրջություն:
«Սկսվում է աշխատանքների ամենաբարդ եւ վտանգավոր փուլը: Ծանր տեխնիկայի ինտեսիվ ներգրավման հետ շեշտակի մեծանում է նոր սահքի եւ հողաշերտի վտանգավոր տեղաշարժի հնարավորությունը», - ասել է նախարարը հրշեջներին:
Հիշեցնենք, որ հոկտեմբերի 2-ին M6 միջպետական մայրուղու 83-րդ կիլոմետրում Վանաձոր-Բագրատաշեն հատվածում` Այրում երկաթուղային կայարանի կամրջի մոտ (Լճկաձոր գյուղի հատվածում) տեղի էր ունեցել սողանք: Փլուզված հատվածի (ճանապարհի եզրով) երկարությունը մոտ 300 մետր է, որից առավել վտանգավոր է 130 մետրը, իսկ ճանապարհին սահած հողազանգվածի միջին բարձրությունը 10-15 մետր է: