Ընկերության գլխավոր տնօրենի տեղակալ Մարատ Խակովն ասել է, որ սահմանը բացելու դեպքում Հարավկովկասյան երկաթուղու գնացքները կարող են ժամում 15-25 կիլոմետր արագությամբ երկու օրում Հայաստանից հասնել Թուրքիա։ Փոխադրումների ծավալը առաջին տարում կարող է հասնել 6-7 միլիոն տոննայի։
Գլխավոր տնօրենի տեղակալի խոսքերով` կան տեխնիկական խնդիրներ, մասնավորապես, շարժակազմերի ծավալների եւ չափերի անհամապատասխանատվությունը թուրքական նորմերին։
«Այդ նպատակով էլ սահմանի բացման դեպքում մենք մտադիր ենք մոտ 50 միլիոն ռուբլի ներդնել շարժակազմը նորոգելու համար», - ասել է Մարատ Խակովը։
Նա հայտնել է նաեւ, որ փոխադրումների հարցի շուրջ թուրքական կողմի հետ առայժմ որեւէ քննարկում չի եղել, ուստի ինքը տեղյակ չէ` սահմանից այն կողմ նախապատրաստական աշխատանքներ իրականացվո՞ւմ են, թե՞ ոչ։
Մարատ Խակովն ասել է, որ հայ - թուրքական սահմանի բացման արդյունքում Վրաստանի տարածքով երկաթգծով Հայաստան փոխադրվող բեռների ծավալը կնվազի 25-30 տոկոսով։
«Կավկազսկի ուզել»-ը նշում է, որ Հայաստանի երկաթուղին 30 տարով կոնցեսիոն կառավարման է տրված «Ռուսաստանի երկաթուղի» ընկերությանը, ընդ որում` կոնցեսիայի ժամկետը հետագայում կարող է երկարացվել եւս 20 տարով։
Կոնցեսիոն պայմանագրի համաձայն` Հարավկովկասյան երկաթուղին պարտավորվել է 30 տարում ներդնել 580 միլիոն դոլար։ Այս տարի ավելի վաղ ընկերությունը հայտնել է, որ չնայած ֆինանսական ճգնաժամին` ընթացիկ տարում կներդնի 71.5 միլիոն դոլար։
Գլխավոր տնօրենի տեղակալի խոսքերով` կան տեխնիկական խնդիրներ, մասնավորապես, շարժակազմերի ծավալների եւ չափերի անհամապատասխանատվությունը թուրքական նորմերին։
«Այդ նպատակով էլ սահմանի բացման դեպքում մենք մտադիր ենք մոտ 50 միլիոն ռուբլի ներդնել շարժակազմը նորոգելու համար», - ասել է Մարատ Խակովը։
Նա հայտնել է նաեւ, որ փոխադրումների հարցի շուրջ թուրքական կողմի հետ առայժմ որեւէ քննարկում չի եղել, ուստի ինքը տեղյակ չէ` սահմանից այն կողմ նախապատրաստական աշխատանքներ իրականացվո՞ւմ են, թե՞ ոչ։
Մարատ Խակովն ասել է, որ հայ - թուրքական սահմանի բացման արդյունքում Վրաստանի տարածքով երկաթգծով Հայաստան փոխադրվող բեռների ծավալը կնվազի 25-30 տոկոսով։
«Կավկազսկի ուզել»-ը նշում է, որ Հայաստանի երկաթուղին 30 տարով կոնցեսիոն կառավարման է տրված «Ռուսաստանի երկաթուղի» ընկերությանը, ընդ որում` կոնցեսիայի ժամկետը հետագայում կարող է երկարացվել եւս 20 տարով։
Կոնցեսիոն պայմանագրի համաձայն` Հարավկովկասյան երկաթուղին պարտավորվել է 30 տարում ներդնել 580 միլիոն դոլար։ Այս տարի ավելի վաղ ընկերությունը հայտնել է, որ չնայած ֆինանսական ճգնաժամին` ընթացիկ տարում կներդնի 71.5 միլիոն դոլար։