«Հատուկ եւ հանրակրթական դպրոցների համար առանձին դասագրքեր են անհրաժեշտ»,- պնդում է Մելիքսեթյանը:
Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 27 դպրոցում 2002 թվականից իրականացվում է կրթության հատուկ ծրագիր: Այս դպրոցում մտավոր եւ ֆիզիկական այլ խնդիրներ ունեցող երեխաների թիվը 40-ից ավելի է:
Այստեղ մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների հետ աշխատում են ուսուցման հատուկ մեթոդով: Դպրոցի նորանշանակ տնօրեն Սուսաննա Սարգսյանը «Մաքս Լիբերթի»-ին տված հարցազրույցում բողոքեց, թե մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխայի համար պետք է առանձին դասագրքեր լինեն:
Կրթության ազգային ինստիտուտում մշակվում են ուսումնական ու ծրագրամեթոդական ձեռնարկներ, ուղեցույցներ ու չափորոշիչներ: Այս հարցով դիմեցինք նաեւ ինստիտուտի տնօրեն Նորայր Ղուկասյանին:
«Պետական գիտելիքների կարողությունները սահմանվում են կրթական ծրագրերով եւ ոչ թե միայն գրքերով», - նշում է Ղուկասյանն ու հավելում, թե ավելի ճիշտ է ծրագրին անդրադառնալ:
Նարինե Ղալեչյան
Յուրի Բախշյանի անվան թիվ 27 դպրոցում 2002 թվականից իրականացվում է կրթության հատուկ ծրագիր: Այս դպրոցում մտավոր եւ ֆիզիկական այլ խնդիրներ ունեցող երեխաների թիվը 40-ից ավելի է:
Այստեղ մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխաների հետ աշխատում են ուսուցման հատուկ մեթոդով: Դպրոցի նորանշանակ տնօրեն Սուսաննա Սարգսյանը «Մաքս Լիբերթի»-ին տված հարցազրույցում բողոքեց, թե մտավոր խնդիրներ ունեցող երեխայի համար պետք է առանձին դասագրքեր լինեն:
Կրթության ազգային ինստիտուտում մշակվում են ուսումնական ու ծրագրամեթոդական ձեռնարկներ, ուղեցույցներ ու չափորոշիչներ: Այս հարցով դիմեցինք նաեւ ինստիտուտի տնօրեն Նորայր Ղուկասյանին:
«Պետական գիտելիքների կարողությունները սահմանվում են կրթական ծրագրերով եւ ոչ թե միայն գրքերով», - նշում է Ղուկասյանն ու հավելում, թե ավելի ճիշտ է ծրագրին անդրադառնալ:
Նարինե Ղալեչյան