Պաշտոնավարման առաջին իսկ օրերից մայրաքաղաքում ապօրինի շինարարության դեմ անհաշտ պայքար ծավալած քաղաքապետ Երվանդ Զախարյանը հավաստում է, որ այդ ուղղությամբ աշխատանքները նույն թափով շարունակվելու են: Նոր քաղաքապետը նաեւ հստակեցնում է իրավասությունների բաժանումը քաղաքապետարանի եւ թաղապետարանների միջեւ:
«Տեղական ինքնակառավարման օրենքի համապատասխան եւ գործող Սահմանադրությանը համապատասխան, բոլոր հարկային մուտքերը թաղային համայնքների իրավասությունն է», - «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ հարցազրույցում ասաց Երվանդ Զախարյանը: - «Այն խնդիրները, որ կապված են քաղաքի տնտեսության շահագործման հետ, պիտի տրվեն թաղապետարաններին: Իսկ գլոբալ հարցերը, առանցքային հարցերը, ընդհանուր քաղաքականությունը պիտի մնա քաղաքապետարանին»:
Զախարյանը միաժամանակ նշեց, որ քաղաքաշինությունը լինելու է քաղաքապետարանի բացառիկ լիազորության ու վերահսկողության տակ:
«Կա բնագավառ, որով ընդհանրապես պիտի զբաղվի միայն քաղաքապետարանը: Դա քաղաքաշինությունն է», - ասաց քաղաքապետը՝ անթույլատրելի համարելով, որ քաղաքի դիմագծի մշակումը բաժանավի 12 համայնքային ճարտարապետների միջեւ:
Դեռեւս կարճ պաշտոնավարման ընթացքում մայրաքաղաքի տարբեր հատվածներում քաղաքապետի հրահանգով արդեն քանդվել են մի քանի կիսակառույց ապօրինի շինություններ: Քաղաքապետը վստահեցրեց, որ ապօրինի շինարարության դեմ անհաշտ պայքարը շարունակվելու է:
«Քանի աշխատում եմ այս պաշտոնում, ապօրինի շինարարության դեմ ես պայքարելու եմ», - հավաստիացրեց քաղաքապետը: - «Երեւան քաղաքում կատարվող ցանկացած շինարարական աշխատանք պետք է համաձայնեցված լինի քաղաքապետարանի հետ եւ պետք է վերահսկելի լինի եւ համակարգվի քաղաքապետարանի կողմից»:
Դա, Զախարյանի խոսքերով, վերաբերում է նաեւ «Լինսի» հիմնադրամի ճանապարհային շինարարությանը, քանի որ քաղաքապետարանը շահագրգիռ կողմ է կատարվող աշխատանքների որակի ու քանակի առումով՝ անկախ նրանից, թե ով է աշխատանքների պատվիրատուն:
Պատասխանելով նախկին փոխքաղաքապետ Վարդան Վարդապետյանին աշխատանքից ազատելուն վերաբերող հարցին, Զախարյանը ասաց, թե հատկապես փոխքաղաքապետից ազատվելու խնդիր չի եղել:
«Ուղղակի, իմ կարծիքով, իմ աշխատանքը ավելի լավ կստացվի պարոն Արեյանի հետ, քան պարոն Վարդապետյանի», - բացատրեց քաղաքապետը՝ ընդհանրապես կադրային քաղաքականության մասին ավելացրելով, որ ինքը շատ պահանջկոտ է ինչպես իր, այնպես էլ կադրերի նկատմամբ: - «Ուստի քաղաքապետարանի յուրաքանչյուր աշխատակից, անկախ զբաղեցրած դիրքից, պարտավոր է կատարել իր առջեւ դրված խնդիրները եւ կատարել որակով»:
Ներքաղաքային տրանսպորտին անդրադառնալով՝ քաղաքապետը ասաց, որ բազմաթիվ երթուղային տաքսիները խանգարում են մայրաքաղաքի երթեւեկությանը, ուստի մտադրություն կա մոտակա երկու-երեք տարիների ընթացքում երթուղային տաքսիների թվաքանակը կրճատել եւ մեծացնել ավտոբուսների քանակը:
Տրամվայներն ու տրոլեյբուսները, ըստ քաղաքապետի, Երեւանում «ապագա չունեն», քանի որ էլեկտրատրանսպորտը ծախսատար ոլորտ է. այստեղ բարձր է ծառայության ինքնարժեքը, ինչը տնտեսական առումով աննպատակահարմար է դարձնում տրամվայների ու տրոլեյբուսների շահագործումը:
Արմեն Զաքարյան, Երեւան
«Տեղական ինքնակառավարման օրենքի համապատասխան եւ գործող Սահմանադրությանը համապատասխան, բոլոր հարկային մուտքերը թաղային համայնքների իրավասությունն է», - «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ հարցազրույցում ասաց Երվանդ Զախարյանը: - «Այն խնդիրները, որ կապված են քաղաքի տնտեսության շահագործման հետ, պիտի տրվեն թաղապետարաններին: Իսկ գլոբալ հարցերը, առանցքային հարցերը, ընդհանուր քաղաքականությունը պիտի մնա քաղաքապետարանին»:
Զախարյանը միաժամանակ նշեց, որ քաղաքաշինությունը լինելու է քաղաքապետարանի բացառիկ լիազորության ու վերահսկողության տակ:
«Կա բնագավառ, որով ընդհանրապես պիտի զբաղվի միայն քաղաքապետարանը: Դա քաղաքաշինությունն է», - ասաց քաղաքապետը՝ անթույլատրելի համարելով, որ քաղաքի դիմագծի մշակումը բաժանավի 12 համայնքային ճարտարապետների միջեւ:
Դեռեւս կարճ պաշտոնավարման ընթացքում մայրաքաղաքի տարբեր հատվածներում քաղաքապետի հրահանգով արդեն քանդվել են մի քանի կիսակառույց ապօրինի շինություններ: Քաղաքապետը վստահեցրեց, որ ապօրինի շինարարության դեմ անհաշտ պայքարը շարունակվելու է:
«Քանի աշխատում եմ այս պաշտոնում, ապօրինի շինարարության դեմ ես պայքարելու եմ», - հավաստիացրեց քաղաքապետը: - «Երեւան քաղաքում կատարվող ցանկացած շինարարական աշխատանք պետք է համաձայնեցված լինի քաղաքապետարանի հետ եւ պետք է վերահսկելի լինի եւ համակարգվի քաղաքապետարանի կողմից»:
Դա, Զախարյանի խոսքերով, վերաբերում է նաեւ «Լինսի» հիմնադրամի ճանապարհային շինարարությանը, քանի որ քաղաքապետարանը շահագրգիռ կողմ է կատարվող աշխատանքների որակի ու քանակի առումով՝ անկախ նրանից, թե ով է աշխատանքների պատվիրատուն:
Պատասխանելով նախկին փոխքաղաքապետ Վարդան Վարդապետյանին աշխատանքից ազատելուն վերաբերող հարցին, Զախարյանը ասաց, թե հատկապես փոխքաղաքապետից ազատվելու խնդիր չի եղել:
«Ուղղակի, իմ կարծիքով, իմ աշխատանքը ավելի լավ կստացվի պարոն Արեյանի հետ, քան պարոն Վարդապետյանի», - բացատրեց քաղաքապետը՝ ընդհանրապես կադրային քաղաքականության մասին ավելացրելով, որ ինքը շատ պահանջկոտ է ինչպես իր, այնպես էլ կադրերի նկատմամբ: - «Ուստի քաղաքապետարանի յուրաքանչյուր աշխատակից, անկախ զբաղեցրած դիրքից, պարտավոր է կատարել իր առջեւ դրված խնդիրները եւ կատարել որակով»:
Ներքաղաքային տրանսպորտին անդրադառնալով՝ քաղաքապետը ասաց, որ բազմաթիվ երթուղային տաքսիները խանգարում են մայրաքաղաքի երթեւեկությանը, ուստի մտադրություն կա մոտակա երկու-երեք տարիների ընթացքում երթուղային տաքսիների թվաքանակը կրճատել եւ մեծացնել ավտոբուսների քանակը:
Տրամվայներն ու տրոլեյբուսները, ըստ քաղաքապետի, Երեւանում «ապագա չունեն», քանի որ էլեկտրատրանսպորտը ծախսատար ոլորտ է. այստեղ բարձր է ծառայության ինքնարժեքը, ինչը տնտեսական առումով աննպատակահարմար է դարձնում տրամվայների ու տրոլեյբուսների շահագործումը:
Արմեն Զաքարյան, Երեւան