Հայաստանում Ռուսաստանի առեւտրային ներկայացուցիչ Ալեքսանդր Զայցեւի վստահեցմամբ, Իրան-Հայաստան գազատարի հարցում Հայաստանի վրա Ռուսաստանի կողմից քաղաքական ճնշում չի գործադրվել:
Նրա խոսքով, նորակառույց գազատարով Հայաստան մշտական ռեժիմով իրանական գազ չի մատակարարվելու. դա ընդամենը պահեստային գազատար է, որը գործարկվելու միայն արտակարգ իրավիճակներում, ինչպես, ասենք, Վրաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ հակամարտության ժամանակ:
Զայցեւի կարծիքով, միջազգային ֆինանսական ճգնաժամը Ռուսաստանի եւ Հայաստանի միջեւ առեւտրատնտեսական հարաբերությունների վրա առայժմ այդքան մեծ ազդեցություն չի ունեցել: Հետագայում, իհարկե, ճգնաժամը ինչ-որ ձեւով կազդի, իսկ առայժմ երկու երկրների միջեւ համագործակցությունը միայն աճում է:
«Ամենադրականն այստեղ այն է, որ Հայաստանում այնքան էլ իրեն զգացնել չի տալիս ճգնաժամի տնտեսական բաղկացուցիչը, ինչը բնական է, քանի որ Հայաստանն առայժմ ամբողջությամբ չի ներգրավվել միջազգային տնտեսության մեջ: Ռուսաստանի վրա ճգնաժամի ազդեցությունը շատ ավելի ուղղակի է: Եվ քանի որ մեծ թվով համատեղ հեռանկարային նախագծերը ենթադրում են ռուսաստանյան ներդրումներ, հայ-ռուսական առեւտրատնտեսական հարաբերությունների վրա ճգնաժամը որոշակի ազդեցություն կունենա», - ասաց Ալեքսանդր Զայցեւը եւ հավելեց. - «Այսօրվա դրությամբ չեմ կարող նշել որեւէ հեռանկարային նախագիծ, որը վերաբերյալ կրճատելու, սառեցնելու կամ ընդհանրապես դադարեցնելու որոշում կայացված լինի»:
Հայաստանում Ռուսաստանի առեւտրային ներկայացուցիչը նաեւ հայտնեց, թե ծանոթ է հայաստանյան մամուլում «Ռուսական երկաթուղիներին» կոնցեսիոն կառավարման հանձնված «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության գործունեության վերաբերյալ քննադատական հոդվածներին: Կարդացել է նաեւ ընկերության տնօրեն Ալեքսանդր Կուզնեցովի պաշտոնանկության մասին լուրը, սակայն դրա իսկությանը չի հավատում, քանի որ, իր խոսքով, անձամբ է դիմել «Հարավկովկասյան երկաթուղի» եւ պաշտոնական հաստատում չի ստացել:
Հիշեցնենք, որ, ըստ մամուլի հրապարակումների, Կուզնեցովը ընկերության ներդրումային փաթեթի հաշվին իր անձնական օգտագործման համար մի շարք շարժական ու անշարժ գույք է ձեռք բերել:
Ալեքսանդր Զայցեւը երեկ նաեւ հերքեց «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության կողմից ներդրումային ծրագիրը չկատարելու մասին տեղեկատվությունը. - «2008 թվականի ներդրումային ծրագրով նախատեսվում էր շուրջ 1 միլիարդ ռուբլու ներդրում, մինչդեռ իրականում ներդրվել է 3 միլիարդ»:
Ռուբեն Մելոյան
Նրա խոսքով, նորակառույց գազատարով Հայաստան մշտական ռեժիմով իրանական գազ չի մատակարարվելու. դա ընդամենը պահեստային գազատար է, որը գործարկվելու միայն արտակարգ իրավիճակներում, ինչպես, ասենք, Վրաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ հակամարտության ժամանակ:
Զայցեւի կարծիքով, միջազգային ֆինանսական ճգնաժամը Ռուսաստանի եւ Հայաստանի միջեւ առեւտրատնտեսական հարաբերությունների վրա առայժմ այդքան մեծ ազդեցություն չի ունեցել: Հետագայում, իհարկե, ճգնաժամը ինչ-որ ձեւով կազդի, իսկ առայժմ երկու երկրների միջեւ համագործակցությունը միայն աճում է:
«Ամենադրականն այստեղ այն է, որ Հայաստանում այնքան էլ իրեն զգացնել չի տալիս ճգնաժամի տնտեսական բաղկացուցիչը, ինչը բնական է, քանի որ Հայաստանն առայժմ ամբողջությամբ չի ներգրավվել միջազգային տնտեսության մեջ: Ռուսաստանի վրա ճգնաժամի ազդեցությունը շատ ավելի ուղղակի է: Եվ քանի որ մեծ թվով համատեղ հեռանկարային նախագծերը ենթադրում են ռուսաստանյան ներդրումներ, հայ-ռուսական առեւտրատնտեսական հարաբերությունների վրա ճգնաժամը որոշակի ազդեցություն կունենա», - ասաց Ալեքսանդր Զայցեւը եւ հավելեց. - «Այսօրվա դրությամբ չեմ կարող նշել որեւէ հեռանկարային նախագիծ, որը վերաբերյալ կրճատելու, սառեցնելու կամ ընդհանրապես դադարեցնելու որոշում կայացված լինի»:
Հայաստանում Ռուսաստանի առեւտրային ներկայացուցիչը նաեւ հայտնեց, թե ծանոթ է հայաստանյան մամուլում «Ռուսական երկաթուղիներին» կոնցեսիոն կառավարման հանձնված «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության գործունեության վերաբերյալ քննադատական հոդվածներին: Կարդացել է նաեւ ընկերության տնօրեն Ալեքսանդր Կուզնեցովի պաշտոնանկության մասին լուրը, սակայն դրա իսկությանը չի հավատում, քանի որ, իր խոսքով, անձամբ է դիմել «Հարավկովկասյան երկաթուղի» եւ պաշտոնական հաստատում չի ստացել:
Հիշեցնենք, որ, ըստ մամուլի հրապարակումների, Կուզնեցովը ընկերության ներդրումային փաթեթի հաշվին իր անձնական օգտագործման համար մի շարք շարժական ու անշարժ գույք է ձեռք բերել:
Ալեքսանդր Զայցեւը երեկ նաեւ հերքեց «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության կողմից ներդրումային ծրագիրը չկատարելու մասին տեղեկատվությունը. - «2008 թվականի ներդրումային ծրագրով նախատեսվում էր շուրջ 1 միլիարդ ռուբլու ներդրում, մինչդեռ իրականում ներդրվել է 3 միլիարդ»:
Ռուբեն Մելոյան