Մի քանի դպրոցներում ուսուցիչների եւ աշակերտների շրջանում անցկացված փորձարկումների արդյունքները եւ թեստերի նմուշները ուղարկվել են նաեւ բուհերի ռեկտորներին:
«Հայոց լեզու, գրականություն» առարկայի քննական առաջադրանքների եւ ուղեցույցի մշակման հանձնաժողովի նախագահ Յուրա Ավետիսյանը նշեց, որ թեստերի հետ կապված եղել են դիտողություններ եւ դիտարկումներ, որոնք հաշվի են առնվել թեստերի նմուշները մշակելիս:
Մաթեմատիկայի քննական առաջադրանքների եւ ուղեցույցի մշակման հանձնաժողովի նախագահ Գեղամ Գեւորգյանը, անդրադառնալով թեստերին եւ ընդհանրապես միասնական համակարգին, նշեց, որ քննությունների անցկացման այս ձեւը 2 քայլ առաջ է նախորդից: Չնայած այս համակարգն էլ ունի իր բացասական կողմերը, սակայն, ըստ նրա, դրականը գերակշռող է:
«Հայոց լեզու, գրականություն» եւ «Մաթեմատիկա» առարկաներից փորձնական քննություն հանձնել են նաեւ ուսուցիչները: Մտահոգիչն այն է, որ մի քանի ուսուցիչներ 80 հնարավորից հավաքել են ընդամենը 30-միավոր: Յուրա Ավետիսյանը ասում է, որ պատճառը բնավ թեստերի բարդությունը չէր, այլ ուսուցիչների գիտելիքները:
Լիանա Մնացականյան
«Հայոց լեզու, գրականություն» առարկայի քննական առաջադրանքների եւ ուղեցույցի մշակման հանձնաժողովի նախագահ Յուրա Ավետիսյանը նշեց, որ թեստերի հետ կապված եղել են դիտողություններ եւ դիտարկումներ, որոնք հաշվի են առնվել թեստերի նմուշները մշակելիս:
Մաթեմատիկայի քննական առաջադրանքների եւ ուղեցույցի մշակման հանձնաժողովի նախագահ Գեղամ Գեւորգյանը, անդրադառնալով թեստերին եւ ընդհանրապես միասնական համակարգին, նշեց, որ քննությունների անցկացման այս ձեւը 2 քայլ առաջ է նախորդից: Չնայած այս համակարգն էլ ունի իր բացասական կողմերը, սակայն, ըստ նրա, դրականը գերակշռող է:
«Հայոց լեզու, գրականություն» եւ «Մաթեմատիկա» առարկաներից փորձնական քննություն հանձնել են նաեւ ուսուցիչները: Մտահոգիչն այն է, որ մի քանի ուսուցիչներ 80 հնարավորից հավաքել են ընդամենը 30-միավոր: Յուրա Ավետիսյանը ասում է, որ պատճառը բնավ թեստերի բարդությունը չէր, այլ ուսուցիչների գիտելիքները:
Լիանա Մնացականյան