Մատչելիության հղումներ

logo-print

23,5 միլիոն եվրո՝ Գյումրիի քարուքանդ փողոցներին


Գյումրիի անմխիթար վիճակում գտնվող փողոցներից մեկը, արխիվ

Գյումրիի անմխիթար վիճակում գտնվող փողոցներից մեկը, արխիվ

Քաղաքի՝ մոտ 180 կմ ընդհանուր երկարությամբ փողոցների հիմնանորոգման համար, մինչդեռ, անհրաժեշտ է 100 մլն դոլար:

Գյումրիի փողոցների հիմնանորգման ու լուսավորության ապահովման համար Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկը 14,6 միլիոն եվրոյի վարկ կտրամադրի: Վարկային պայմանագիրը կնքվեց երեկ Լոնդոնում՝ ՎԶԵԲ-ի ներկայացուցչի, Հայաստանի փոխվարչապետի և Գյումրիի քաղաքապետի մասնակցությամբ:

Սահմանադրական հանրաքվեի նախօրեին Գյումրիի քարուքանդ փողոցների հիմնանորգաման համար 23 մլն եվրոյի ներդրման մասին ասել էր երկրի ղեկավարը՝ Գյումրիի քաղաքապետի հետ զրույցի ժամանակ: Ու թեև Սերժ Սարգսյանն այն ժամանակ խոստացել էր ընդամենը մի քանի օրից սկսել գործընթացը, վարկային պայմանագիրը միայն 6 ամիս անց կնքվեց:

Գյումրիի ավագանու անդամ Լևոն Բարսեղյանը Սերժ Սարգսյանի վերոհիշյալ խոստումը որակել էր ընտրակաշառք՝ «այո»-ի դիմաց: Գյումրիում, այդուհանդերձ, քվեարկողների 52 տոկոսը «ոչ» ասաց նոր Սահմանադրությանը: Սամվել Բալասանյանը, ով դեռևս Լոնդոնում է, այսօր հեռախոսով «Ազատության» հետ զրույցում հստակեցրեց, թե, ընդհանուր առմամբ, որքան գումար կներդրվի այս ծրագրի շրջանակներում: «Վարկային մասը կազմում է 14,6 մլն եվրո, մնացածը դրամաշնորհ է՝ ընդհանուրը 23.5 մլն է»:

Գյումրիում ճանապարհների ընդհանուր երկարությունը մոտ 180 կմ է: Դրանք հիմնականում այնքան քայքայված են, որ արդեն փոսային նորոգումներով կարկատելու տեղ չկա: Տրանսպորտի և կապի նախարարության գնահատմամբ՝ Գյումրիի փողոցների հիմնանորոգման համար կպահանջվի մոտ 100 մլն դոլար: Տրամադրվող գումարով քանի՞ կմ ճանապարհ կհիմնանորոգվի ու կլուսավորվի, այս հարցին, քաղաքապետը պատասխանեց՝ «Այս ծրագրով մենք ընդամնեը կարող ենք տնտեսումների հաշվին մոտավորապես իրականացնել 22 - 23 կմ, բայց ասեմ, որ մագիստրալ փողոցների մասին է խոսքը, իրենց բոլոր ենթակառուցվածքներով՝ ջրահեռացմամբ, լուսավորությամբ, ընդհուպ՝ կանաչապատմամբ, մայթերով, այսինքն ամեն ինչով»:

Գյումրիի ավագանու անդամ Լևոն Բարսեղյանը ծրագրի իրականացման հարցում որոշակի վտանգներ է տեսնում, նկատի առնելով այն հանգամանքը, որ ճանապարհաշինությունը, այսպես ասած, ատկատների մեծ հնարավորություն է տալիս: «Շատ հնարավոր է, որ կառավարությունը որոշի, որ գումարը ինքն է տնօրինում, ստեղծում է ԾԻԳ, որը նստում է Երևանում, ուռճացված աշխատակազմով, շատ թանկարաժեք մեքենաներով և հարմարություններով ու շատ բարձր աշխատավարձերով: Եվ գումարի մի ահռելի մաս կծախսվի Երևանում նստած մի ուռճացված ԾԻԳ-ի վրա, ինչը ոչ մի դեպքում պիտի թույլ չտալ: Եվ քաղաքապետը պետք է կարողանա կառավարությանը ասել, բանակցել, պնդել, մենք էլ իրեն օգնենք, որպեսզի ԾԻԳ-ը ստեղծվի Գյումրու քաղաքապետարանը, այն պիտի լինի Գյումրիում: Մյուսն այն է, որ մրցույթները՝ նախագծման, շինարարության, վերահսկողության, դրանք, գտնում ենք, որ պիտի իրականացվեն փոքր լոտերով, ոչ թե ամբողջական, ինչպես եղավ «Գլենդել հիլզ»-ի ժամանակ»,- «Ազատությանն» ասաց Բարսեղյանը:

Վարկային այս համաձայնագիրը դեռ պետք է հաստատվի գործադիր և օրենսդի իշխանությունների կողմից: Դրանից հետո միայն կկայանան մրցույթները: «Ամեն ինչ անում ենք, որ մենք գոնե սեպտեմբերին սկսենք»,- ասաց քաղաքապետը:

Նա բանկին նաև նախագծային փոփոխություն կատարելու առաջարկ է ներկայացնելու, որը, ըստ Բալասանյանի, թույլ կտա գումարներ տնտեսել ու ավելի մեծ երկարությամբ ճանապարհներ հիմնանորոգել: «Անպայման փորձագիտական նոր խումբ գա, որ կարողանանք վերջնական պայամանավորվածություն ձեռք բերենք, ասենք՝ ասֆալտի հաստության հետ կապված: Իրենք նախատեսել են 22 սմ, բայց ես գիտեմ, որ եթե 15 սմ անենք, դա շատ երկար կաշխատի Գյումրի քաղաքում՝ դուրս գալով կլիմայական պայմաններից: Դրա հաշվին տնտեսում կլինի և ավելի շատ փողոցներ կասֆալտապատենք»,- ասաց քաղաքապետը:

Առաժմ տեղական բյուջի միջոցներով որոշ փողոցներ ասֆալտապատվում են, մի քանիսն էլ կհիմնանորոգվեն: Գումարներն առավելապես ծախսվում են փողոցները կարկատելու համար:

XS
SM
MD
LG