Մատչելիության հղումներ

Թաղապետարանը չի արձագանքում Էրեբունու ջրազուրկ բնակիչների դիմումներին


Մարդիկ հավաստիացնում են, որ պատրաստ են հայթայթել անհրաժեշտ գումարը, միայն թե խնդիրը լուծվի:

Էրեբունի վարչական շրջանի բնակիչ 87-ամյա Արաքսյա Պողոսյանը բողոքում է, որ արդեն շուրջ մեկ ամիս զրկված է խմելու ջրից։ Նույն խնդիրն ունեն նաև հարակից հինգ տների բնակիչները։

Ռոստովյան փողոցի ջրագծի վթարից հետո նրանք դիմել են թաղապետարան ու «Երևան Ջուր» ընկերությանը, սակայն խնդիրը չի լուծվել։

«Փտել է խողովակն ու պայթել, ջուր է դուրս տվել, գնացել հայտնել են, որ ջուրը հոսում է, եկեք փակեք։ Նրանք էլ եկել փակել են: Փոխանակ սարքի պետությունը, իր գործն ա, եկել են փտած տեղը կտրել են, փայտը խփել գնացել են։ Մյուս օրն էլ եկել են ասֆալտ են արել անցքի վրա»,- պատմում է բնակիչը:

«Երևան Ջուր» ընկերությունից բնակիչներին ասել են, որ դեպի իրենց տները տանող ջրագիծը սեփական միջոցներով պետք է նորոգեն, մինչդեռ բնակիչները հակադարձում են՝ այստեղ բնակվողները առավելապես թոշակառուներ են և անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցներ չունեն։

«Գոնե մի մասը պետությունն օգնի, մյուս մասն էլ մեր ուժերով անենք, առանց ջրի չենք կարող ապրել։ Պետք է անպայման ջուր լինի, որ լվացք անենք, լողանանք, մենակ խմելու համար կարելի է մի շիշ առնել, բայց սենց չի ապրվի»,- ասում են նրանք։

Այդուհանդերձ, բնակիչները հավաստիացնում են, որ պատրաստ են հայթայթել անհրաժեշտ գումարը, միայն թե խնդիրը լուծվի: Տեղում նոր ջրագիծ կառուցելու համար, սակայն, նախ պետք է Էրեբունու թաղապետարանի թույլտվությունը ստանալ։ Մարդիկ առաջին իսկ օրվանից այդ խնդրով դիմել են, սակայն անհրաժեշտ փաստաթուղը ստանալ չեն կարողացել։

«Սկեսուրս գնացել է թաղապետարան, որ գոնե այդ թուղթը բերի, ասում են՝ նոր ենք ասֆալտապատել, թուղթ տալ չենք կարող, դիմեք «Երևան Ջուր» ընկերությանը, թող գան նորոգեն։ Մի տեղից մյուսն են ուղարկում, ոչ մի օրենք չի գործում»,- ասում է բնակիչներից Նատալյա Պողոսյանն ու հավելում․ - «Վիճակն այնքան անելանելի է, որ հաշմանդամ ամուսնուս հետ մտածում ենք նոր բնակարան վարձակալել ու տեղափոխվել»։

Մեր հարցադրումներին թաղապետարանից չպատասխանեցին։ Միայն նշեցին, որ խնդրին տեղյակ է կոմունալ բաժնի պետը, ով էլ տեղում չէ:

«Երևան Ջուր» ընկերության հանրային կապերի ծառայության պետ Մուրադ Սարգսյանը մեր հարցմանն ի պատասխան նշեց, թե կարող են միայն խորհրդով օգնել։

«Մենք ասում ենք՝ ձեզ կտանք պայման՝ որտեղից կառուցել, ինչպես կառուցել, հաշվարկ է պետք անել, կօգնենք ձեզ հաշվարկ անելիս, որտեղից ինչ ձեռք բերել, բայց ծախսերը՝ փորելը, տեխնիկա ներգրավելը, նյութեր գնելը պետք է իհարկե անեն բնակիչները։ Մենք նրանց բացատրել ենք խնդիրն ինչն է, իրենց չի գոհացնում մեր բացատրությունը, որովհետև ի վերջո ինչ-որ մեկը պետք է խրամուղի փորի, ինչ-որ մեկը պետք է գնի խողովակ, տեղադրի, ջրաչափեր տեղադրի։ Մենք միացումը տալիս ենք, բայց փողոց քանդելը, գնալ թաղապետարան պայմանավորվելը, գումար հավաքելը, փողոց վերանորոգելը, ջրաչափ ու խողովակ ձեռք բերելը, ի վերջո, ծախսեր են»։

Մուրադ Սարգսյանը հավելեց՝ սխալ է այն մտայնությունը, թե բողոքելով հարցը կլուծվի։ Ջրագիծ վերանորոգելը բնակչի պարտականությունն է, իսկ «Երևան Ջուր» ընկերությունը ջրի վաճառքով է զբաղվում։

«Երբ խոսքը գազի համակարգից օգտվելու մասին է, կամ էլեկտրասնուցման, մեր բնակիչները նորմալ են համարում, որ, ասենք, մի 6 ամիս գումար են կուտակում, քանի որ ծախսատար գործընթաց է, դիմում են գազի վարչություն կամ էլեկտրաէներգիայի և իրենց համար նոր գիծ են կառուցում։ Դա նորմալ է, բայց երբ խոսքը ջրի մասին է, չգիտես ինչու գտնում են, որ կարելի է նաև ծախս չանել։ Նույնիսկ զարմանում են, որ բողոքում են և չի անցնում։ Մինչդեռ մեր համակարգում էլ կարգուկանոն կա»,- ասում է Սարգսյանը:

XS
SM
MD
LG