Մատչելիության հղումներ

Թուրքիայի նախագահի թեկնածուի նախընտրական երգը՝ նաև հայերեն


Թուրքիայի նախագահի թեկնածու Սելահետտին Դեմիրթաշ, արխիվ

Թուրքիայի նախագահի թեկնածու Սելահետտին Դեմիրթաշ, արխիվ

Եռալեզու քարոզչությունը, սակայն, քրդամետ կուսակցության թեկնածու Սելահետտին Դեմիրթաշին առայժմ չի օգնում:

Հայերենը` որպես քարոզարշավի լեզու: Թուրքական ընտրությունների պատմության մեջ առաջին անգամ թեկնածուներից մեկը չի խուսափում երկրի ազգությամբ հայ ընտրողների քվեները ստանալու համար նրանց հետ հայերեն խոսել, ավելի ճիշտ՝ երգել:

Օգոստոսի 10-ի նախագահական ընտրություններից մի քանի օր առաջ քրդամետ Ժողովրդա-դեմոկրատական կուսակցության թեկնածու Սելահետտին Դեմիրթաշի շտաբը նոր նախընտրական երգ թողարկեց միանգամից երեք լեզուներով` թուրքերեն, քրդերեն և հայերեն:

Եռալեզու քարոզչությունը, սակայն, Դեմիրթաշին առայժմ չի օգնում: Վերջին սոցհարցումների համաձայն՝ Ժողովրդա-դեմոկրատական կուսակցության ղեկավարը առաջադրված երեք թեկնածուների թվում իր վարկանիշով վերջինն է: Հուլիսի 29-ին Konda հետազոտական կենտրոնի հրապարակած հարցման արդյունքների համաձայն՝ Դեմիրթաշը կարող է հավակնել քվեների 7․5 տոկոսին: Sonar կենտրոնի պատվերով անցկացված հարցման համաձայն էլ՝ Դեմիրթաշի վարկանիշը մոտ 8 տոկոս է:

Նույն հարցումների համաձայն, ընտրարշավի միանձնյա առաջատարը իշխող «Արդարություն և զարգացում» կուսակցության թեկնածուն է` գործող վարչապետ Ռեջեփ Էրդողանը: Արդեն հիշատակված հետազոտությունների համաձայն՝ Էրդողանի վարկանիշը 53-55 տոկոսի միջակայքում է, ինչը նշանակում է, որ Թուրքիայի վարչապետը կարող է հաջողության հասնել արդեն առաջին փուլում:

Միասնական ընդդիմության թեկնածուն` Էքմելեդդին Իհսանօղլուն քարոզարշավի ընթացքում կարողացել է աջակիցների բավական պատկառելի թիվ գրավել իր կողմը, ինչը, սակայն, հազիվ թե բավարար լինի գործը ընտրությունների երկրորդ փուլին հասցնելու համար: Վերջին շրջանում հրապարակված բոլոր հարցումների համաձայն, Իհսանօղլուի վարկանիշը կայուն է` 38 տոկոս: Թուրք սոցիոլոգների պնդմամբ, ընդդիմության թեկնածուի վարկանիշը շաբաթներ շարունակ անփոփոխ է` այն ոչ նվազում է, ոչ էլ աճի որևէ միտում է ցուցաբերում:

Թուրքական մամուլում, ի դեպ, տեսակետներ են հնչում, որ Էրդողանի բարձր վարկանիշի պատճառը ոչ միայն այն լայն ժողովրդականությունն է, որ նա վայելում է երկրի ազգաբնակչության զգալի մասի մոտ, այլև լրջագույն ֆինանսական միջոցները, որ ներդրվել են Էրդողանի քարոզարշավի կազմակերպման համար:

Օգոստոսի 1-ի տվյալներով, Էրդողանի նախընտրական հիմնադրամը կազմում էր 24 միլիոն թուրքական լիրա` ավելի քան 11 միլիոն ամերիկյան դոլար: Համեմատության համար` Իհսանօղլուի նախընտրական հիմնադրամը 2 միլիոն թուրքական լիրա է կազմում, իսկ Դեմիրթաշինը՝ ընդամենը 750 հազար լիրա կամ 300 հազար դոլարից քիչ ավելի:

XS
SM
MD
LG