Լեռնային Ղարաբաղի նախագահ Բակո Սահակյանը երկուշաբթի օրը սփյուռքահայ երիտասարդների հետ հանդիպման ժամանակ ասել է, որ օդանավակայանը պատրաստ է, սակայն չվերթների մասին դեռ խոսք չկա:
«Այդ տեղեկությունը համապատասխանում է իրականությանը, բայց մեր քաղաքացիների կողմից ընկալումը ճիշտ չէր: Քաղաքացիական ավիացիայի վարչության պատասխանատուները, այո’, պաշտոնական հայտարարությամբ հանդես են եկել, որ այս շաբաթ կվերաշահագործվի Ստեփանակերտի օդանավակայանը: Նրանք նշել են, որ օդանավակայանը պատրաստ է շահագործման հանձնելուն: Եվ դա իրականություն է», - ասել է նախագահը` հավելելով, որ ԼՂ քաղաքացիական ավիացիան խոսել է օդանավակայանի պատրաստ լինելու մասին, ոչ թե թռիչքների վերսկսման:
Ստեփանակերտի օդանավակայանը կառուցվել է 1974 թվականին եւ հիմնականում չվերթեր է ընդունել Երեւանից եւ Բաքվից: 1992 թվականից օդանավակայանը մատնվել է պարապուրդի: 2008-ին սկսվեց օդանավակայանի նոր` գլխավոր մասնաշենքի կառուցումը, որը նման է թեւերը մեկնած արծվի:
Օդանավակայանի վերաբացումը նախատեսված էր 2011-ի մայիսի 9-ին, սակայն անորոշ ժամանակով հետաձգվեց` պաշտոնական վարկածով զուտ տեխնիկական պատճառներով: Այս ընթացքում լայնացվել է թռիչքուղին, ինչպես նաեւ հարթեցվել է թռիչքուղուն հարակից մի քանի բլուրների գագաթները, որպեսզի հնարավոր դառնա ժամանակակից մեծ ինքնաթիռների ընդունումը:
Ստեփանակերտի օդանավակայանն ունի նաեւ օդանավ, որը նվիրել էր արգենտինահայ բարեգործ Էդուարդո Էռնեկյանը: Սակայն այն Ստեփանակերտ դեռ չի հասել:
«Այդ տեղեկությունը համապատասխանում է իրականությանը, բայց մեր քաղաքացիների կողմից ընկալումը ճիշտ չէր: Քաղաքացիական ավիացիայի վարչության պատասխանատուները, այո’, պաշտոնական հայտարարությամբ հանդես են եկել, որ այս շաբաթ կվերաշահագործվի Ստեփանակերտի օդանավակայանը: Նրանք նշել են, որ օդանավակայանը պատրաստ է շահագործման հանձնելուն: Եվ դա իրականություն է», - ասել է նախագահը` հավելելով, որ ԼՂ քաղաքացիական ավիացիան խոսել է օդանավակայանի պատրաստ լինելու մասին, ոչ թե թռիչքների վերսկսման:
Ստեփանակերտի օդանավակայանը կառուցվել է 1974 թվականին եւ հիմնականում չվերթեր է ընդունել Երեւանից եւ Բաքվից: 1992 թվականից օդանավակայանը մատնվել է պարապուրդի: 2008-ին սկսվեց օդանավակայանի նոր` գլխավոր մասնաշենքի կառուցումը, որը նման է թեւերը մեկնած արծվի:
Օդանավակայանի վերաբացումը նախատեսված էր 2011-ի մայիսի 9-ին, սակայն անորոշ ժամանակով հետաձգվեց` պաշտոնական վարկածով զուտ տեխնիկական պատճառներով: Այս ընթացքում լայնացվել է թռիչքուղին, ինչպես նաեւ հարթեցվել է թռիչքուղուն հարակից մի քանի բլուրների գագաթները, որպեսզի հնարավոր դառնա ժամանակակից մեծ ինքնաթիռների ընդունումը:
Ստեփանակերտի օդանավակայանն ունի նաեւ օդանավ, որը նվիրել էր արգենտինահայ բարեգործ Էդուարդո Էռնեկյանը: Սակայն այն Ստեփանակերտ դեռ չի հասել: