Մատչելիության հղումներ

Ստուգվում է ապագա լրագրողների բանավոր հաղորդակցման մակարդակը


Ուսանողները Երեւանի պետական համալսարանի բակում, արխիվային լուսանկար
Ուսանողները Երեւանի պետական համալսարանի բակում, արխիվային լուսանկար

Այս տարի ԵՊՀ լրագրության ֆակուլտետի դիմորդները օտար լեզու առարկայի փոխարեն հանձնում էին քննություն բանավոր հաղորդակցման մշակույթ առարկայից:

Հանձնաժողովի նախագահ եւ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դեկան Նաղաշ Մարտիրոսյանը այս փոփոխությունը հետեւյալ կերպ մեկնաբանեց. - «Եթե կինոյի եւ թատրոնի ինստիտուտում դերասանի վարպետություն քննություն կա, Գեղարվեստի ակադեմիայում գեղանկար բաժնի համար գեղանկարչության քննություն կա, ապա ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետ դիմած մարդը պետք է ոչ միայն ապացուցի, որ իր մտքերը կարող է գրագետ թղթին հանձնել, այլ նաեւ բանավոր արտահայտել»:

«Մեզ թվում էր, որ դիմորդների թվի պակասի պատճառով պետք է ընտրություն կատարենք վատի եւ վատագույնի միջեւ», - ասաց Նաղաշ Մարտիրոսյանը, սակայն ստեղծագործական մրցույթ առարկայի արդյունքները գոհացնող են եղել` 38 դիմորդից 35-ը հաղթահարել է դրականի շեմը:

Մարտիորոսյանը ճիշտ չի համարում, որ ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դիմորդները տարիներ շարունակ բանավոր քննությունը են հանձնել հայոց լեզու եւ գրականության առարկայից:

«Տասնամյակներ շարունակ ժուռնալիստիկայի բաժինը եղել է բանասիրականի կազմում, բայց ընդունենք մի ճշմարտություն, որ ժուռնալիստի մասնագիտությունը կապ ունի բանասերի մասնագիտության հետ այնքանով, որքան արեւելագետինը` պատմության հետ եւ այլն», - ասում է Մարտիրոսյանը:

Քննության հարցերը վերաբերվում էին լրագրության տարբեր ոլորտներին. տպագիր եւ էլեկտրոնային մամուլին, հեռուստատեսությանն ու ռադիոյին:

Մասնագիտությամբ տնտեսագետ Լիլիթ Աբրահամյանը այս տարի ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի դիմորդ է:

«Ես տնտեսագիտությունը` իմ մասնագիտությունը, շատ եմ սիրում, թեեւ ծնողիս պարտադրությամբ եմ սովորել: Լրագրության ֆակուլտետ միշտ ցանկացել եմ դիմել: Այս տարի ունեի այդ հնարավորությունը, որովհետեւ մրցույթ չկար», - ասաց Լիլիթը:

Լիլիթն անուսնացած է, եւ ընտանիքի անդամները սկզբնական շրջանում անիմաստ են համարել նրա սովորելու որոշումը: «Բալիկս դեռ փոքր է` 2 տարեկան է: Ամուսինս ասում էր, որ անիմաստ է, որովհետեւ ունես ընտանիք, կրթություն, աշխատանք եւ «մի քիչ պատեհ պահին չես դիմում»: Սակայն ես նպատակասլաց եմ եւ որոշել էի, որ պետք է ընդունվեմ», - պատմեց Լիլիթը:

Քննասենյակում տոմսերին պատասխանող դիմորդները կաշկանդված էին: Եղան դեպքեր, որ հանձնաժողովի անդամները մասամբ պատասխանում էին իրենց իսկ հարցերին` փորձելով կողմորոշել դիմորդին: Հարցատոմսերում ընդգրկված հարցերի միայն մի մասին ինչ-որ չափով պատասխանելու դեպքում դիմորդները կարողանում էին վաստակել դրական` 8 միավորը:
please wait

No media source currently available

0:00 0:06:06 0:00
Ուղիղ հղում
XS
SM
MD
LG