Մատչելիության հղումներ

Տրանսպորտի եւ կապի նախարարը գոհ չէ փոստային ոլորտի աշխատանքներից


Տրանսպորտի եւ կապի նախարար Մանուկ Վարդանյան

Տրանսպորտի եւ կապի նախարար Մանուկ Վարդանյան

Տրանսպորտի եւ կապի նախարարության այս տարի սահմանած գերակա ուղղություններից մեկը 31.2 կմ երկարությամբ Վանաձոր-Ֆիոլետովո երկաթգծի կառուցումն է:

Նախարար Մանուկ Վարդանյանը հուսով է, որ այս տարվա աշնանը կսկսվի դրա շինարարությունը: Երկաթգիծի շինարարության ֆինանսավորման 50 տոկոսը կտրամադրի «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը, մյուս 50 տոկոսն էլ կտրամադրի Կառավարությունը` վարկային միջոցների ներգրավվման շնորհիվ:

Մյուս ուղղությունը Իրան-Հայաստան երկաթգծի տեխնիկատնտեսական հիմնավորման աշխատանքների կազմակերպումն է:

«Հիմա արդեն ֆինանսական միջոցների հայթայթման խնդիրն է, որից հետո ձեռնամուխ կլինենք տեխնիկատնտեսական հիմնավորման կազմման խնդիրներին: Ասեմ, որ կազմման պրոցեսը բավական թանկ հաճույք է», - ասաց նախարարը:

Նախարարության համար գերակա է նաեւ «Հյուսիս-Հարավ» ճանապարհային միջանցքի երեք տրանշների շինարարական աշխատանքների նախապատրաստումն ու կազմակերպումը, որի արդյունքում հիմնանորոգվելու են շուրջ 41 կմ ճանապարհատվածներ: Նախարարը կարծում է, որ «Հյուսիս-Հարավ» ճանապարհի կառուցմամբ Հայաստանում էապես կփոխվի ճանապարհաշինարարության մշակույթը:

«Եվ կփոխվի նաեւ մեր ճաշակը, որովհետեւ լավ, որակով ճանապարհը նաեւ լավ արժեք ունի: Մեր այսօր ներդրած գումարները, չեմ կարծում, որ ժամանակակից ճանապարհներին ներկայացվող պահանջներին բավարարող ֆինանսական միջոցներ են», - ընդգծեց Մանուկ Վարդանյանը:

Հարցին, թե մտադիր է արդյո՞ք նախարարությունը երկարացնել «Հայփոստ»-ի հավատարմագրային կառավարման ժամկետը, քանի որ այն այս տարի լրանում է, Վարդանյանը պատասխանեց. - «Դա կախված է նրանից, թե մենք ինչպիսի առաջարկություն կստանանք: 4-5 ամիս է, մենք այդ հարցը բարձրացնում ենք: Կառավարչի առաջ երեք տեսակի հարցադրում կա` ինչքա՞ն ներդրում, ինչքա՞ն ժամկետով եւ ինչպիսի՞ ծառայություններ պետք է ստանանք մենք: Կարծում եմ, որ կառավարիչը 1-2 օրվա ընթացքում պետք է մեզ այդ հարցերի պատասխանը տա, որից հետո, եթե մենք ընդհանուր հայտարարի եկանք, իրենց կողմից արդեն կներկայացվի ներդրումային ծրագիր 3-6 ամսվա ընթացքում, որ իմանանք` հայտարարած ժամկետում ինչպես են տեղավորվելու»:

Նախարարը կարծում է, որ «Հայփոստ»-ի կառավարման ձեւը պետք է փոխել:

«Մենք բոլորս գիտենք, թե ինչ է նշանակում իրավական դաշտում հավատարմագրային կառավարում: Մենք վարձել ենք կազմակերպություն, որ մեր ընկերությունը կառավարի: Մենք պետք է մի փոքր առաջ գնանք, եւ չի բացառվում, որ մենք [«Հայփոստ»-ը] տանք կոնցեսիոն կառավարման, որը, կարծում եմ ավելի արդյունավետ կլինի, քան թե հավատարմագրային կառավարիչը», - ասաց Վարդանյանը:

Նրա խոսքով` իրենք չեն կարող գոհունակություն հայտնել փոստային ոլորտի աշխատանքից:

«Այսօր տեսնում ենք թոշակների բաժանման պարագայում ոչ միայն ցուցակների խնդիրն է, նաեւ հարմարավետությունը: Մենք չենք տեսնում այն շենքերը, այն ծառայությունը, որ մենք փորձեցինք ստանալ: Աշխատանք ահավոր շատ կա` սկսած տեխնոլոգիական խնդիրներից, վերջացրած տարրական կենցաղային, աշխատանային պայմաններից»:

Վարդանյանը նաեւ տեղեկացրեց, որ առաջիկա 1-2 ամիսների ընթացքում կառավարությունը կհայտարարի մրցույթ լայնաշերտ ինտերնետ ցանցի ստեղծման համար:

Ուղիղ հեռարձակում

XS
SM
MD
LG