Փարիզում այս շաբաթ անցկացվող գրքի տոնավաճառում, «Ռոյթերզ» գործակալության փոխանցմամբ, ընթերցողների հերթեր են գոյանում այն տաղավարների մոտ, որտեղ ներկացված են վարկային խնդիրների կարգավորման եւ տնտեսական այլընտրանքային լուծումների մասին գրքերը:
«Ֆայարդ» հրատարակչության ներկայացուցիչ Ժակ Մազելը, մասնավորապես, ասել է. - «Ճգնաժամը լավ է գոնե մեկ առումով` այս կարգի գրքերն արագ են վաճառվում»:
«Ֆայարդի» բեստսելլերն անցյալ տարվա նոյեմբերին հրատարակված «Ճգնաժամ. Իսկ հետո՞» ("La crise, et apres?") գիրքն է, որը հեղինակել է անվանի տնտեսագետ Ժակ Ատալին: Այսօրվա դրությամբ արդեն վաճառվել է այդ գրքի 150 հազար օրինակ:
«Ալբին Միշել» հրատարակչության «հիթը» Ժիլ Դոստալերի եւ Բերնարր Մարիսի համատեղ հեղինակած «Կապիտալիզմը եւ մահվան բնազդը» ("Capitalisme et pulsion de mort") աշխատությունն է, որը, ինչպես նախաբանում է ասվում, «տնտեսական ճգնաժամը դիտում է Մեյնարդ Քեյնսի եւ Զիգմունդ Ֆրեյդի աչքերով»:
«Պլոն» հրատարակչությունն էլ առաջարկել է «Հաճույք փոքր գնով» ("Le plaisir a petit prix") բրոշյուրը, որի հեղինակը` Ժան-Պյեր Կոֆֆեն ներկայացնում է բաղադրատոմսեր, վստահեցնելով, թե այդ համեղ ճաշատեսակների համար միջին ընտանիքն օրական կծախսի մինչեւ 9-ը եվրո: Արդեն վաճառվել է բրոշյուրի շուրջ 300 հազար օրինակ:
«Սա ճիշտ ժամանակին հրատարակված գրքույկ է, որովհետեւ անդրադառնում է մարդկանց հուզող երեք թեմաների` փողը խնայելուն, նորմալ սնվելուն եւ տանը սեղանի շուրջ հավաքվելու` թվում էր, թե մոռացության մատնված սովորությունը վերականգնելուն»,- ասել է «Պլոն» հրատարակչության առեւտրի բաժնի տնօրեն Ստեֆան Բիլերին:
Բացի այդ, ըստ «Ռոյթերզի», այս ժամանակաշրջանում ընթերցողները հետաքրքրություն են դրսեւորում նաեւ այգեգործության թեմայով աշխատությունների նկատմամբ:
«Ճգնաժամի հետեւանքով մարդիկ վերադառնում են ավելի պարզ եւ առողջարար ժամանցի, օրինակ` ընթերցանությանը եւ հողամասերի մշակմանը: Մարդիկ հոգնել են գերակտիվ սպառողի դերից եւ ավելի շատ ուշադրություն են հատկացնում բնապահպանության հարցերին», - ասել է այգեգործության թեմաներով գրքեր հրատարակող «Ռուստիկա» հրատարակչության ներկայացուցիչ Ժան Մարգերիտը:
Ընթերցողների ուշադրության կենտրոնում են նաեւ ֆինանսական խոշոր զեղծարարությունների եւ տարատեսակ «բուրգերի» մասին պատմող գրքերը:
Արմեն Քոլոյան, Պրահա
«Ֆայարդ» հրատարակչության ներկայացուցիչ Ժակ Մազելը, մասնավորապես, ասել է. - «Ճգնաժամը լավ է գոնե մեկ առումով` այս կարգի գրքերն արագ են վաճառվում»:
«Ֆայարդի» բեստսելլերն անցյալ տարվա նոյեմբերին հրատարակված «Ճգնաժամ. Իսկ հետո՞» ("La crise, et apres?") գիրքն է, որը հեղինակել է անվանի տնտեսագետ Ժակ Ատալին: Այսօրվա դրությամբ արդեն վաճառվել է այդ գրքի 150 հազար օրինակ:
«Ալբին Միշել» հրատարակչության «հիթը» Ժիլ Դոստալերի եւ Բերնարր Մարիսի համատեղ հեղինակած «Կապիտալիզմը եւ մահվան բնազդը» ("Capitalisme et pulsion de mort") աշխատությունն է, որը, ինչպես նախաբանում է ասվում, «տնտեսական ճգնաժամը դիտում է Մեյնարդ Քեյնսի եւ Զիգմունդ Ֆրեյդի աչքերով»:
«Պլոն» հրատարակչությունն էլ առաջարկել է «Հաճույք փոքր գնով» ("Le plaisir a petit prix") բրոշյուրը, որի հեղինակը` Ժան-Պյեր Կոֆֆեն ներկայացնում է բաղադրատոմսեր, վստահեցնելով, թե այդ համեղ ճաշատեսակների համար միջին ընտանիքն օրական կծախսի մինչեւ 9-ը եվրո: Արդեն վաճառվել է բրոշյուրի շուրջ 300 հազար օրինակ:
«Սա ճիշտ ժամանակին հրատարակված գրքույկ է, որովհետեւ անդրադառնում է մարդկանց հուզող երեք թեմաների` փողը խնայելուն, նորմալ սնվելուն եւ տանը սեղանի շուրջ հավաքվելու` թվում էր, թե մոռացության մատնված սովորությունը վերականգնելուն»,- ասել է «Պլոն» հրատարակչության առեւտրի բաժնի տնօրեն Ստեֆան Բիլերին:
Բացի այդ, ըստ «Ռոյթերզի», այս ժամանակաշրջանում ընթերցողները հետաքրքրություն են դրսեւորում նաեւ այգեգործության թեմայով աշխատությունների նկատմամբ:
«Ճգնաժամի հետեւանքով մարդիկ վերադառնում են ավելի պարզ եւ առողջարար ժամանցի, օրինակ` ընթերցանությանը եւ հողամասերի մշակմանը: Մարդիկ հոգնել են գերակտիվ սպառողի դերից եւ ավելի շատ ուշադրություն են հատկացնում բնապահպանության հարցերին», - ասել է այգեգործության թեմաներով գրքեր հրատարակող «Ռուստիկա» հրատարակչության ներկայացուցիչ Ժան Մարգերիտը:
Ընթերցողների ուշադրության կենտրոնում են նաեւ ֆինանսական խոշոր զեղծարարությունների եւ տարատեսակ «բուրգերի» մասին պատմող գրքերը:
Արմեն Քոլոյան, Պրահա