Moscow Times թերթն այսօր անդրադարձել է հայաստանյան ընտրություններին, մասնավորապես, շոու բիզնեսի «աստղերի» մասնակցությանը քարոզարշավին:
«Անցած շաբաթ Սերժ Սարգսյանը իր քարոզարշավում ներգրավեց 2008 թվականի «Եվրատեսիլ»-ի հավակնորդ Սիրուշոյին՝ շահելու համար երիտասարդների ձայները: Սիրուշոն մեկն է հայաստանցի փոփ «աստղերից», որոնք միացել են Սարգսյանի ընտրական շոուին եւ հրապարակայնորեն պաշտպանել են նրան»,֊ - փաստում է մոսկովյան թերթը:
Թերթը նաեւ նշում է, որ «փոփ «աստղերը», որոնք հրապարակայնորեն հավատարմություն են ցուցադրում քաղաքական գործիչներին, անում են դա` ելնելով սեփական շահերից»:
Հոդվածագիրը վերհիշում է. - «Ուկրաինացի ռոքեր Օլեգ Սկրիպկան մի անգամ ասել է ինձ, որ երգիչներից շատերը 2004 թվականին անցել են Վիկտոր Յուշչենկոյի կողմը, մինչդեռ սկզբում սատարել են նրա հակառակորդին: Սա նման է շուկայի, որտեղ դուք սակարկում եք գնի շուրջ: Նրանք քննարկեցին յուրաքանչյուր թեկնածուի առաջարկած գինը, բայց երբ տեսան, որ Յուշչենկոն հաղթում է, դարձան թիվ 1 հեղափոխական»:
«Անցած շաբաթ Սերժ Սարգսյանը իր քարոզարշավում ներգրավեց 2008 թվականի «Եվրատեսիլ»-ի հավակնորդ Սիրուշոյին՝ շահելու համար երիտասարդների ձայները: Սիրուշոն մեկն է հայաստանցի փոփ «աստղերից», որոնք միացել են Սարգսյանի ընտրական շոուին եւ հրապարակայնորեն պաշտպանել են նրան»,֊ - փաստում է մոսկովյան թերթը:
Թերթը նաեւ նշում է, որ «փոփ «աստղերը», որոնք հրապարակայնորեն հավատարմություն են ցուցադրում քաղաքական գործիչներին, անում են դա` ելնելով սեփական շահերից»:
Հոդվածագիրը վերհիշում է. - «Ուկրաինացի ռոքեր Օլեգ Սկրիպկան մի անգամ ասել է ինձ, որ երգիչներից շատերը 2004 թվականին անցել են Վիկտոր Յուշչենկոյի կողմը, մինչդեռ սկզբում սատարել են նրա հակառակորդին: Սա նման է շուկայի, որտեղ դուք սակարկում եք գնի շուրջ: Նրանք քննարկեցին յուրաքանչյուր թեկնածուի առաջարկած գինը, բայց երբ տեսան, որ Յուշչենկոն հաղթում է, դարձան թիվ 1 հեղափոխական»: