Եվրահանձնաժողովի փորձագետներն այսօր հրապարակել են մի զեկույց, ըստ որի Եվրամիությունը հարեւան երկրների հետ կապող տրանսպորտային ուղիները մինչեւ 2020 թվականը բարելավելու համար կպահանջվի շուրջ 45 միլիարդ եվրո (53 միլիարդ դոլար):
Տրանսպորտի համակարգի բարելավումն անհրաժեշտ է փոխադարձ առեւտուրը խթանելու համար: Փորձագետներն առաջարկում են ընդարձակել եւ նորոգել Ռուսաստանի, Մերձավոր Արեւելքի, Կասպից եւ Բալթիկ ծովերի առափնյա երկրների հետ ծովային, օդային եւ ցամաքային ճանապարհները:
Ծրագրերից մեկով նախատեսվում է ստեղծել «ծովային մայրուղի», որը Բալթիկ ծովը՝ Ատլանտյան օվկիանոսով, Միջերկրականով եւ Սեւ ծովով, կկապի Սուեզի ջրանցքի հետ:
Փորձագետներն առաջարկում են ստեղծել համատեղ հսկողության կենտրոններ եւ միասնական օրենսդրական դաշտ, որը կապահովի տրանսպորտային համակարգի աշխատանքը:
0դային տրանսպորտի գործունեությանը պետք է նպաստի «Գալիլեո» արբանյակային համակարգը:
Եվրամիության «Նոր հարեւանություն» ծրագրում ընդգրկված է 53 երկիր, այդ թվում՝ Հայաստանը:
Արմեն Քոլոյան, Պրահա
Տրանսպորտի համակարգի բարելավումն անհրաժեշտ է փոխադարձ առեւտուրը խթանելու համար: Փորձագետներն առաջարկում են ընդարձակել եւ նորոգել Ռուսաստանի, Մերձավոր Արեւելքի, Կասպից եւ Բալթիկ ծովերի առափնյա երկրների հետ ծովային, օդային եւ ցամաքային ճանապարհները:
Ծրագրերից մեկով նախատեսվում է ստեղծել «ծովային մայրուղի», որը Բալթիկ ծովը՝ Ատլանտյան օվկիանոսով, Միջերկրականով եւ Սեւ ծովով, կկապի Սուեզի ջրանցքի հետ:
Փորձագետներն առաջարկում են ստեղծել համատեղ հսկողության կենտրոններ եւ միասնական օրենսդրական դաշտ, որը կապահովի տրանսպորտային համակարգի աշխատանքը:
0դային տրանսպորտի գործունեությանը պետք է նպաստի «Գալիլեո» արբանյակային համակարգը:
Եվրամիության «Նոր հարեւանություն» ծրագրում ընդգրկված է 53 երկիր, այդ թվում՝ Հայաստանը:
Արմեն Քոլոյան, Պրահա